Дизайн офісного приміщення: компонент успішного бізнесу

Дизайн офісного приміщення: компонент успішного бізнесу

Сучасний комерційний інтер’єр має бути естетично привабливим, ергономічним та з порогу відображати імідж, цінності та діяльність компанії. Як втілити корпоративні ідеї та найкраще оформити простір — ділимося порадами дизайнерів.

IN_HP_6_Workplace_14825315_001.jpg

Сучасний дизайн офісу: обираємо тип планування

Популярний зараз спосіб розподілу бізнес-простору — open space, адже інженерні комунікації проводяться для одного приміщення, а не багатьох кабінетів. Планування включає наявність відгороджених зон для працівників.

Якщо територію буде поділено на кабінети, важливо продумати зручні маршрути комунікації між відділами. При кабінетному варіанті проектування особливо важливо дотримуватися єдиної стилістичної концепції.

При змішаному типі «відкриту» зону можна відмежувати від кабінетів за допомогою стіни чи перегородок зі скла.

IN_TEE_SKY_NEON_650648002.jpg

Стильний дизайн офісних приміщень

Стилістичне оформлення має відображати філософію, цінності — інновації, екологічність тощо — чи навіть історію фірми.

Так, класика з коштовним меблюванням, натуральними матеріалами та кабінетним плануванням — це уособлення респектабельності. Такий напрям гарно підходить для компаній, що за багато років зарекомендували себе в якійсь сфері.

Open space планування, демократичні меблі та мінімум прикрас — характерні риси нью-йоркського стилю. Він чудово впишеться в оформлення простору сучасних компаній.

Дизайн офісу в стилі лофт з необробленими стінами та відкритими комунікаціями — чи не ідеальний варіант для розміщення креативних команд.

Надсучасний хай-тек — це «царство» скла, металу, строгих форм та чорно-білого з червоними акцентами забарвлення. Його краще втілювати на невеликих площах, адже матеріали забезпечують не найкращу звукоізоляцію.

Скандинавський напрям з його чіткими лініями та світлим мінімалістичним облаштуванням підійде компаніям з невимушеною атмосферою та виваженим підходом.

IN_Breccia_8915_8913_9517_001.jpg

Дизайн проект офісу: оформлюємо кожну зону

Розробка і втілення інтер’єру для бізнесу має багато спільного, та разом з тим і відмінного, з дизайном приватного житла. Важливо включати потреби всіх: директора, працівників, клієнтів. Кожне приміщення має вписуватися в обраний стиль та виконувати свої функціональні задачі.

Приймальня

«По одежі зустрічають» — це прислів’я якнайкраще відображає принципи оформлення зони ресепшн. Саме звідси починається знайомство потенційних робітників та клієнтів з фірмою.

Дизайн офісів стартує з головного об’єкту рецепції — стійки. Вона має привертати увагу, тож дуже часто компанії замовляють виріб за ексклюзивним дизайном. Не потрібно забувати і про зручність стійки для працівників та гостей.

Далі на черзі — куточок для очікування. Головне при його оформленні — щоб відвідувачам було комфортно проводити час. Зручні стільці та крісла можна відмежувати рослинами в діжках, а перегородки краще лишити для робочої зони.
 

IN_TEE_IQ_MONOLIT.jpg

Робоче місце

Ергономіка робочої зони має сприяти ефективності працівників, тож місце кожного співробітника повинно бути ретельно продумане.

Навіть якщо дизайн офісу та робочого місця спланований за відкритим типом, важливо забезпечити робітникам приватність. Найпростіший спосіб — використати звукоізоляційні перегородки. Також можна «розбити» простір на міні-зони по 4-5 місць.

На столах знадобляться органайзери — це допоможе підтримувати охайний вигляд робочих поверхонь. Площа столу має бути достатньою для встановлення ПК та необхідної оргтехніки. Дизайнхак: придбайте меблі-трансформери. Це дозволить за лічені секунди зробити висоту стола зручною для працівника.

Надзвичайно важливо прискіпливо поставитися до вибору меблів для сидіння: вони мають бути комфортними та ергономічними.
Дизайн офісу в плані освітлення передбачає великі вікна і відповідно достатню кількість природного світла. Лампи краще обрати з нейтральним чи білим світлом, а для тих, хто працює з паперами, знадобляться направлені світильники.

Конференц-зала

Основна відмінність кімнати для переговорів — мінімалістичний інтер’єр без зайвих деталей. Чільне місце в приміщенні займає масивний стіл. Майстри дизайну радять обрати круглий виріб — це безпечніше та дозволяє висловлюватися всім на рівних.

Забагато декору відвертатиме увагу від розв'язання важливих питань. Оптимальний варіант — фото значущих моментів для компанії.
 

IN_HP_AirMaster_9502_9504.jpg

Кабінет директора

Оздоблення приміщення для топменеджменту, як і інші, має відображати корпоративний стиль, але разом з тим, дещо вирізнятися. Головне тут — не перестаратися. Так, неетично виглядатимуть дорогоцінні килими ручної роботи та масивні шкіряні дивани в порівнянні з демократичними меблями в приміщеннях та співробітників. А от грамоти та дипломи на стінах «працюватимуть» тільки в плюс.

Також бажано передбачити зручне місце для відпочинку директора, та обов’язково відвести спеціальний куточок для прийому клієнтів, а не робити це за робочим столом. Ці зони можна відокремити за допомогою перегородок чи меблів.

Кімнати відпочинку

Інтер’єр офісу в кухні — мінімально строгий. Кімната має бути затишною та «начиненою» необхідною побутовою технікою: кавоваркою, чайником, мікрохвильовою піччю, холодильником. Щоб випити чашку кави чи пообідати було зручно, на кухні має бути передбачений «м’який» куточок, продумані системи зберігання та зона для найпростішого приготування, наприклад, стільниця. 

Якщо площа дозволяє, доречно облаштувати на території спортивний зал. Бігові доріжки та тренажери або зала для занять йогою чи боксом — все залежить від уподобань співробітників. При цьому важливо встановити душові кабіни. Якщо такої можливості немає, фітнес-майданчик краще замінити куточком для релаксу. В будь-якому випадку, обстановка приміщення має «перемикати» з робочих процесів.
 

IN_611_Workplace_Canteens_Cafeteria_21030131_21030150_001.jpg

Таким чином, навіть дизайн маленького офісу можна зробити зручним, функціональним та тим, що уособлює цінності фірми.